Blogi

Zonerin blogi tarjoaa paljon vinkkejä oman sivuston kehitykseen ja markkinointiin. Blogissa käymme läpi myös tuoreimmat kuulumiset WordPressin osalta.

Kategoriat
Vieraskirjoitus

5 vinkkiä Twitterin käyttöön yrityksen liiketoiminnassa

Twitter on suosittu lyhytviestipalvelu sisältöjen julkaisemiseen, jakamiseen ja kommentointiin. Twitter-viestinnällä yritys voi kertoa itsestään tai alastaan, tutustua sidosryhmiinsä ja seurata, mitä toimintaympäristössä tapahtuu. Tiiviit twiitit ja nopea uutisvirta voivat saada aloittelijan pään pyörälle, mutta näillä vinkeillä otat Twitterin nopeasti haltuun.

Lue koko kirjoitus
Juuso Kataja

Asiakastarina: Suomen kovin kalastusopas

Tämänkertaisessa asiakaskertomuksessamme itsestään ja kokemuksistaan kertoo meille kalastusopas Markku Tiusanen, jonka kotisivut siirtyivät alkuvuodesta Zonerin palvelimille.

Markku on kaikilla mittareilla myös kiistatta yksi Suomen kovimmista kalastajista ja kalastusoppaista.

Lue koko kirjoitus
Juuso Kataja

Bounce rate, eli välitön poistumisprosentti kotisivuilla

Kotisivujen kävijäliikenteestä saa irti monia mielenkiintoisia ja hyödyllisiä tilastoja. Yksi mielenkiintoinen ja usein ammattilaisten parissa kiivastakin keskustelua herättävä lukema on välitön poistumisprosentti.

Tässä kirjoituksessa avaamme, mitä välitön poistuminen sivuilta tarkoittaa ja kuinka lukemaa tulkitaan.

Lue koko kirjoitus
Juuso Kataja

Asiakastarina: Annika Ollila

Yhdeksi Suomen suosituimmista bloggaajistakin tituleerattu Annika Ollila vaihtoi valmiit blogialustat omaan WordPress asennukseen ja hankki hosting-palvelunsa meiltä.

Tässä kirjoituksessa Annika valottaa hieman valintojaan ja kertoo omia mielipiteitään uusittuun blogiinsa, WordPressiin ja verkkotunnuksiin liittyen.

Lue koko kirjoitus
Juuso Kataja

Markkinointiautomaatio – mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa?

Markkinoinnin automaatio on ollut viimevuosien kuumimpia trendejä ja tulee yleistymään entisestään. Markkinointiprosessien automatisointi on usein erittäin kannattavaa, joskin monesti myös työläs ja monimutkainen kokonaisuus.

Tässä kirjoituksessa tutustumme siihen, mitä markkinointiautomaatiolla tarkoitetaan ja miten markkinointiautomaatio eroaa automatisoiduista sähköpostiviesteistä.

Lue koko kirjoitus