Blogi

Zonerin blogi tarjoaa paljon vinkkejä oman sivuston kehitykseen ja markkinointiin. Blogissa käymme läpi myös tuoreimmat kuulumiset WordPressin osalta.

Kategoriat
Kaisa Huttunen

Työhuonevähennys

Työhuonevähennys kannattaa jokaisen yrittäjän ja palkansaajan tehdä, jos työskentelee paljon kotona. Useimmat yrittäjät voivat tehdä työhuonevähennyksen samaan tapaan kuin palkansaajatkin, mutta toiminimiyrittäjien tulee tehdä se hieman eri tavalla. Tässä kirjoituksessa käsitellään työhuonevähennystä ja sen tekemistä.

Lue koko kirjoitus
Vieraskirjoitus

Facebook-mainonta – näin pääset alkuun

Facebook-mainonta mahdollistaa myynnin lisäämisen, ja sen avulla voidaan saada moninkertainen vastine mainontaan sijoitetulle rahalla. Facebook-mainostaminen ei kuitenkaan ole pelkästään sitä, että painat sinisestä mainosta julkaisua -napista.
Tässä kirjoituksessa pyrin avaamaan Facebook-mainontaa ja sitä, miten mainostaminen Facebookissa tehdään niin, että saadaan tuloksia.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Suomen suosituimmat blogit

Suomen suosituimmat blogit ovat varmasti monille tuttuja, sillä useimmilla on luonnollisesti myös todella paljon lukijoita. Ehkäpä olet myös itse tutustunut johonkin niistä? Harvemmin tulee kuitenkaan ajatelleeksi sitä, millä sanoilla kyseisiä blogeja haetaan.

Tässä kirjoituksessa käydään läpi, mitkä ovat Suomen suosituimmat blogit, millä hakusanoilla niitä etsitään ja millaisia aiheita käsitteleviä blogeja ylipäätänsä haetaan.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Minustako yrittäjä?

Oletko pohtinut, minustako yrittäjä? Osalle yrittäjyys on kutsumus, mutta osa päätyy yrittäjiksi puhtaasti sattuman kautta. Tässä kirjoituksessa käsitellään yrittäjäksi ryhtymistä, yrittäjän ominaisuuksia ja sisäistä yrittäjyyttä. Mukana myös sarjayrittäjä ja yrityssparraaja Katja Rajala.

Lue koko kirjoitus
Joonas Vanhatapio

WP-Cloud uudistuu

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti ja sen takia uudistimme myös suosittua WP-Cloudia. Kerromme tässä kirjoituksessa merkittävimmistä uudistuksista, jotka lisäävät palvelun toimintavarmuutta, skaalautuvuutta ja nopeutta entisestään.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Facebook Business Manager

Facebook Business Manager on varmasti tullut monille vastaan, mutta etenkään pienemmät yritykset eivät useinkaan ole ottaneet sitä käyttöön. Toki käyttöönotto vaatii uuden työkalun opettelun, mutta parhaassa tapauksessa se voi tarjota monia etuja esimerkiksi mainostamiseen ja käyttöoikeuksien hallintaan.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Mikä on liidi?

Liidi on keskeinen käsite etenkin tuloksellisen myynnin näkökulmasta, mutta miten voidaan tunnistaa laadukas liidi. Tässä blogissa käsitellään sitä, mikä on liidi, miten sen arvoa voidaan määritellä ja miten liidejä hankintaan.

Lue koko kirjoitus
Juuso Kataja

Mobiiliystävällisyys – responsiivinen suunnittelu vai mobile first?

Mobiiliystävällisyys on nykyaikana jo ihan perusedellytys kaikille sivustoille, sillä jopa yli puolet verkkoliikenteestä tapahtuu nimenomaan mobiililaitteilla. Onhan teidän yrityksenne sivut jo mobiiliystävälliset?

Tässä kirjoituksessa käsitellään sivustojen ja verkkokauppojen mobiiliystävällisyyttä sekä käsitellään sitä, mikä ero on responsiivisella ja mobiililähtöisellä suunnittelulla.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Brändin rakentaminen

Brändin rakentaminen on noussut erittäin keskeiseksi tekijäksi yrityksen menestymisen kannalta. Onnistunut brändäys voi lisätä myyntiä, sitouttaa asiakkaita ja auttaa yritystä erottumaan sen kilpailijoista.

Tässä kirjoituksessa käsitellään brändiä, sen arvoa ja rakentamista. Kirjoituksessa mukana myös brändäämisen asiantuntija Minna Törmälä.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Markkinoinnin vuosikello

Markkinoinnin vuosikello on varmasti monelle tuttu käsite, ja moni onkin saattanut osallistua sellaisen tekemiseen. Tässä kirjoituksessa käsitellään markkinoinnin vuosikelloa, mihin sitä tarvitaan ja miten sellainen tehdään. Annetaan myös vinkkejä, mistä löytää valmiita pohjia tai malleja.

Lue koko kirjoitus