Lehdistötiedote: LINK Mobility on ostanut Zoner SMS-Gateway liiketoiminnan

Euroopan johtava mobiiliratkaisujen toimittaja LINK Mobility Oy on ostanut Zoner SMS-Gateway liiketoiminnan. SMS-Gateway asiakkaiden palvelut jatkuvat normaalisti, eikä muutos vaadi toimenpiteitä asiakkailta. Palvelut ja asiakkuudet siirtyvät 1.9.2018 lähtien LINK Mobilitylle.

”Olemme viime vuosina keskittyneet vahvasti webhotelli- ja domain liiketoimintaan, ja SMS-Gateway on jäänyt näiden varjoon. Halusimme löytää palvelulle kodin, joka pystyy tarjoamaan asiakkaillemme mahdollisimman hyvän palvelun ja vahvan kehitystyön. LINK Mobility on ylivoimaisesti Suomen paras gateway-ratkaisuissa, joten en voisi olla tämän tyytyväisempi kauppaan”, iloitsee Zonerin perustaja ja toimitusjohtaja Toni Clarén.

”Pystymme jatkossa tarjoamaan SMS-Gateway-asiakkaille kattavat lisäpalvelut pelkän rajapinnan lisäksi. Suunnitelmissa on lisäksi jatkokehittää Zonerin aloittama ”prepaid” -tapa vastaamaan nykyaikaista sovellussuunnittelua, jolloin esimerkiksi softa startupit pääsevät helposti alkuun mobiiliratkaisuissa”, toteaa LINK Mobilityn toimitusjohtaja Mika Helaskoski.

Lisätietoja:

Toni Claren +358 400 531 366, toni@zoner.fi
Mika Helaskoski +358 50 440 5262, mika.helaskoski@linkmobility.com

Juuso Kataja

Webdesigner, sähköisen markkinoinnin ammattilainen, jonka intohimoihin kuuluvat mm. verkkokaupat, hakukoneoptimointi ja WordPress.

Pin