Lehdistötiedote: WP-Cloud on nyt osa Zoneria

WordPress hostingpalveluihin erikoistunut WP-Cloud on yhdistynyt osaksi Zoner Oy:tä. Zoner osti WP-Cloudin koko liiketoiminnan 1. Toukokuuta 2018. WP-Cloudin asiakkaiden palvelut jatkuvat normaalisti eikä mitään toimenpiteitä vaadita asiakkailta.

WP-Cloudin yrittäjä ja perustaja Joonas Vanhatapio jatkaa WP-Cloudin liiketoimintajohtajana sekä vastaa jatkossa Zonerin WordPress-palveluiden kehityksestä.

”Wordpress on ylivoimaisesti maailman suosituin kotisivu- ja verkkokauppa-alusta. Viime vuonna päätimme, että haluamme olla vahvasti mukana WordPress -ilmiössä. Vaikka Zonerilla on 13 vuoden kokemus hostingpalveluista, halusimme vahvistaa nimenomaan WordPress-liiketoimintaa ja tähän Suomesta ei juuri parempaa kohdetta löytynyt kuin WP-Cloud,” toteaa Zonerin perustaja ja toimitusjohtaja Toni Claren.

”Ison valtakunnallisesti toimivan yrityksen myötä pystymme kehittämään WP-Cloudista vieläkin laadukkaamman ja monipuolisemman WordPress-alustan. Sen lisäksi voimme tarjota asiakkaillemme parempaa asiakaspalvelua,” Joonas Vanhatapio iloitsee.

Toni Claren kertoo, että Zonerin tavoitteena on rakentaa Suomen paras WordPress-alusta, niin nopeuden kuin luotettavuudenkin saralla. Toisena tavoitteena on kehittää tuotteita ja palveluita jotka helpottavat asiakkaiden nettisivujen ylläpitoa, sekä parantaisivat nettisivujen toimivuutta.

”Hosting yritykset perinteisesti ovat keskittyneet tarjoamaan vain palvelinalustan asiakkaille. Nyt yritämme löytää tavat ja keinot auttaa asiakkaita saamaan nettisivut, kuten esimerkiksi verkkokaupan, toimimaan mahdollisimman hyvin”, Claren toteaa.

wp-cloud
WP-Cloud tuottaa laadukasta hosting- ja ylläpitopalvelua WordPress-ympäristössä. Yritys on toiminut parin vuoden ajan ja palvelee tällä hetkellä lähes 300 asiakasta ympäri Suomen.
wp-cloud.fi

Zoner Web Hosting
Zoner Oy on perustettu vuonna 2005 ja on kasvava yrittäjävetoinen yritys. Zoner on yksi Suomen suurimmista domain- ja webhotellipalveluiden tarjoajista. Tällä hetkellä Zonerilla on yli 12 000 asiakasta, 10 työntekijää ja toimipiste Vantaalla.
www.zoner.fi

Lisätietoja:

Joonas Vanhatapio 0400 350 397, joonas@wp-cloud.fi
Toni Claren 0400 531 366, toni@zoner.fi

Webdesigner, sähköisen markkinoinnin ammattilainen, jonka intohimoihin kuuluvat mm. verkkokaupat, hakukoneoptimointi ja WordPress.

Pin