Tiedotteet

Zonerin asiakaspalvelun kesäaukioloajat 2020

Asiakaspalvelumme on avoinna 15.6. – 2.8.2020 arkisin klo 8 – 16 ja viikonloppuisin 10 – 16. Juhannuksen poikkeusaukioloajat: To 18.6. 8 – 14 Pe 19.6. suljettu La 20.6. suljettu Su 21.6. 10 – 16 3.8.2020 lähtien palataan normaaleihin aukioloaikoihin arkisin klo 8 – 18 ja viikonloppuisin klo 10 – 16.

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Toimitusjohtajan anteeksipyyntö asiakastuen viiveistä

Zonerin kulmakivi on ollut laadukas ja nopea asiakaspalvelu. Viime kuukausien aikana nopeutemme on laskenut siihen pisteeseen, jossa se ei kuvaa enää yhtiömme tavoitetta ja sitä tasoa, mihin sen olen halunnut Zonerin perustamisesta lähtien. Olen erittäin pahoillani koko yhtiön puolesta. Mistä asiakaspalvelun ruuhkautuminen johtuu? Haluan avata hieman syitä asiakaspalvelun ruuhkautumisen takana: Tukipyynnöt ovat lähes kaksinkertaistuneet maaliskuussa koronaviruksen aiheuttamasta tilanteesta johtuen. Samaan aikaan, kun tukipyynnöt räjähtivät käsiin, jouduimme siirtämään jo sovittuja asiakaspalvelun lisärekrytointeja. Kaikki työntekijät aloittivat etätyöt maaliskuussa, joten uusien työntekijöiden perehdyttäminen olisi ollut vaikeaa. Zonerin sairauspoissaolot ovat olleet aiemmin todella vähäisiä, mutta myös näiden määrä lisääntyi. Tämäkään ei luonnollisesti helpottanut tukipyyntöjen

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Huoltokatko Zoner sähköposti -palvelussa

Suoritamme sähköpostijärjestelmän huoltotöitä 5. ja 6.5.2020 klo 21.00-23.00.   Sähköpostin lukemisessa voi huoltokatkosta johtuen olla hetkellisiä ongelmia ja se vaikuttaa myös posti.zoner.fi-webmailin käyttöön. Katkon aikana sähköposteja ei voi lähettää ja sen aikana saapuvat viestit jäävät jonoon, josta ne toimitetaan perille katkon päätyttyä. Huoltokatko ei vaikuta webhotellien sähköpostiin, webhotellien sähköpostipalvelu toimii normaalisti. Asiakaspalvelumme auttaa teitä mahdollisissa kysymyksissä: [email protected] Pahoittelemme huoltokatkosta aiheutuvaa häiriötä palveluissamme!

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Häiriöitä palvelinsalin verkkoyhteyksissä (päättynyt)

Päivitys: Yhteydet palautuneet klo 15:05 Osa Zonerin palveluista ei toimi johtuen Telian laajasta verkkoviasta. Vika alkanut la 25.4.2020 klo 12:18. Palvelinsalissa on havaittu laaja häiriö operaattorien verkkoyhteyksissä, jonka vuoksi palvelut toimivat hitaasti tai eivät toimi lainkaan. WP-Cloud-palvelut toimivat tällä hetkellä normaalisti sähköpostia lukuunottamatta. WP-Cloud sivustoilta lähtevät sähköpostit jäävät tällä hetkellä jonoon odottamaan perille toimitusta. Yhteyksissämme on havaittu häiriöitä. Selvitämme ongelmaa parhaillaan ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöstä aiheutuneesta haitasta.#teliafinland — Telia Finland (@teliafinland) April 25, 2020 Päivitämme tätä tukitiedotetta, kun saamme lisätietoa asiasta. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa katkosta palveluissamme!

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Häiriö palvelinsalin verkkoyhteyksissä (päättynyt)

Päivitetty: 19.30 Vikatilanne on päättynyt klo 18.40. Päivitetty 15.4. klo 16.08 WP-Cloud-palvelut toimivat tällä hetkellä normaalisti sähköpostia lukuunottamatta. Sivustoilta lähtevät sähköpostit jäävät tällä hetkellä jonoon odottamaan perille toimitusta. Saimme lisätietoa Telialta ja ilmeisesti kyseessä on ongelma runkoverkossa. Telian tiedote yritysasiakkaiden verkkoyhteyksiä koskevasta viasta: https://www.telia.fi/yrityksille/asiakastuki/viat-ja-hairiotilanteet/hairiotiedote?id=sabre_184203896&lang=fi   Osa Zonerin palveluista ei toimi muista kuin Telian verkoista. Vika huomattu ke 15.4.2020 klo 15.10. Palvelinsalissa on havaittu häiriö operaattorien verkkoyhteyksissä. Ainoastaan Telian verkoissa olevat yhteydet toimivat. Asiasta on jo otettu yhteyttä Teliaan, jonka kautta ovat myös meidän palvelinsalimme yhteydet. Tällä hetkellä vaikuttaisi siis siltä, että muiden operaattorien yhteydet palveluihimme estyvät Telialla. Päivitämme tätä tukitiedotetta,

Lue tiedote kokonaisuudessaan