Tiedotteet

Häiriötiedote: Ongelmia www31-palvelimella

Päivitetty 26.3. kl 9:30 Ongelma korjaantunut noin 9:20. Selvittelemme operaattorien kanssa ongelman syytä, ettei ongelma uusiutuisi.   Päivitetty 26.3. kl 9:00 Ongelma uusiutunut palvelin salissa tapahtuneen yhteyskatkoksen jälkeen kl 8:15. Telian verkosta palvelut toimivat normaalisti, mutta muiden operaattorien verkosta ei. Selvittelemme asiaa, ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pikaisesti.   Päivitetty 25.3. kl 15:45 Verkon reititysongelma saatu korjattu kl 14:40. Palvelut toimivat taas normaalisti   Jälleenmyyjä palvelimella www31 on havaittu reititysongelma, jonka takia palvelut toimivat tällä hetkellä normaalisti ainoastaan Telian verkossa. Sähköpostit tulevat kuitenkin perille normaalisti.  Ongelma alkanut noin klo 13.15 ja sen syytä selvitetään. Tiedotamme asiasta tarkemmin heti, kun saamme

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Häiriö tietokantayhteydessä WP-Cloud-palvelussa

Muokattu 18.3. kl 14:45 Häiriö saatiin korjattua aamupäivällä. Kello 9 oli suurin osa palveluista toiminnassa ja viimeisetkin kl 10:20. Vastaavan tilanteen estämiseksi on rakenteilla uusi varaverkkoyhteys tietokantaan, jolloin tietokantaan on kaksi reittiä.     Helsingin datakeskuksessa on ilmennyt häiriöitä, joista ensimmäiset ovat tapahtuneet Ke 18.3.  kl 03 aamuyöllä. Ongelma johtuu Helsingin datakeskuksen sisäverkon vikatilanteesta ja asiaa tutkitaan datakeskuksen toimesta. Ongelma koskee noin 9 prosenttia Helsingin datakeskuksessa sijaitsevista WP-Cloud sivustoista. Pahoittelemme asiakkaidemme palveluissa esiintyviä katkoksia. Päivitämme tätä tukitiedotetta, kun saamme asiaan lisätietoa.    

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Zonerin varautuminen koronavirukseen

Hei asiakkaamme! Tällä hetkellä Suomen koronavirustilanne näyttää pahenevan päivittäin. Suhtaudun asiaan sen vaatimalla vakavuudella, ja siksi olen tehnyt toimintasuunnitelman. Haluamme omalta osaltamme hidastaa viruksen leviämistä ja turvata myös asiakkaidemme palveluiden toiminnan. Zoner on viime vuosina kasvanut yhdeksi suurimmista web hosting -palveluntarjoajista. Kiitokset tästä kuuluu yli 15 000 asiakkaallemme sekä loistavalle 17 hengen tiimille. Vaikka koronavirus aiheuttaa epävarmuutta joka puolella, me pyrimme kaikin keinoin jatkamaan palvelua samalla tasolla asiakkaillemme. Olemmekin ottaneet jo seuraavat varotoimet käyttöön, jotta pystymme palvelemaan teitä parhaan kykymme mukaan.   Asiakaspalvelun saavutettavuus Zonerilla on tällä hetkellä yhdeksän nimettyä asiakaspalvelijaa, jotka hoitavat vuosittain yli 70 000 tukipyyntöä neljässä eri kanavassa. Lisäksi

Lue tiedote kokonaisuudessaan