Tiedotteet

Poikkeukset asiakaspalvelun aukioloajoihin syksyllä ja talvella 2021

Tiedote julkaistu alun perin 23.8. Asiakaspalvelumme poikkeukselliset aukioloajat syksyllä ja talvella 2021:   Pe 27.8. klo 8 – 15 (asiakaspalvelun koulutus) La 6.11. SULJETTU (pyhäinpäivä) Su 14.11. SULJETTU (isänpäivä) Ma 6.12. SULJETTU (itsenäisyyspäivä) To 23.12. klo 8 – 14 Pe 24.12. SULJETTU (jouluaatto) La 25.12. SULJETTU (joulupäivä) Su 26.12. SULJETTU (tapaninpäivä) Englanninkielinen chat-asiakaspalvelu on käytettävissä myös yllämainittuina ajankohtina.  

Lue tiedote kokonaisuudessaan

24/7 asiakaspalvelu

Zonerin asiakaspalvelu on jatkossa tavoitettavissa vuorokauden ympäri sivustoltamme löytyvän chatin kautta. Olemme jo pitkään halunneet olla asiakkaidemme tukena yhä laajemmin aukioloajoin, joten olemme tästä todella innoissamme. Tutut asiakaspalvelijamme ovat jatkossakin apunanne arkisin 8-18 ja viikonloppuisin 10-16. Ilta- ja yöaikaan asiakaspalveluchatin kielenä toimii englanti ja se toteutetaan One.comin osaajien avulla. Tervetuloa tiimiin Michelle, Jo Ellen, Lyle, Gio, Dominic ja Vince! Asiakaspalveluun uusia kokeneita osaajia Kaikki Zonerin tiimiin liittyneet asiakaspalvelijat ovat työskennelleet jo pidempään hostingyritys Onen Cebun toimistolla Filippiineillä, suurin osa useita vuosia. Heillä on kokemusta esimerkiksi WordPressistä, siihen liittyvistä ulkoasuteema- ja lisäosaongelmista sekä verkkotunnuksen hallintaan liittyvistä asioista. Heitä on luonnollisesti myös

Lue tiedote kokonaisuudessaan

WP-Cloudissa on havaittu ajoittaista hitautta (päättynyt)

WP-Cloud-palvelussa on havaittu ajoittaista hitautta, joka ei vaikuta kuitenkaan kaikkiin palvelua käyttäviin sivustoihin. Tutkimme tällä hetkellä hitauden syytä ja päivitämme tätä tiedotetta, kun tiedämme enemmän. 26.8. klo 16.50 Olemme tehneet palvelimelle muutoksia, joiden pitäisi korjata hitautta. Seuraamme tilannetta. 31.8. Hitautta ei ole muutosten jälkeen havaittu, seuraamme jatkossakin tilannetta. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa!

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Laskutuslisä paperilaskuihin 1.9.2021

Haluamme säästää luontoa ja vähentää paperilaskujen määrää, minkä takia kannustamme ihmisiä siirtymään sähköiseen laskutukseen. Paperilaskusta peritään 1.9.2021 alkaen viiden euron laskutuslisä (+5€). Voit muuttaa laskutustapaasi helposti Oma Zonerin kautta tai otamalla yhteyttä [email protected] Laskutustavan vaihtaminen Oma Zonerissa 1. Kirjaudu Oma Zoneriin saamillasi tunnuksilla osoitteessa: oma.zoner.fi. 2. Valitse yläpalkista asiakastiedot-kohta.   3. Paina oikeasta reunasta löytyvää sinistä muokkaa-painiketta. 4. Laskutustapa voidaan vaihtaa täytämällä tarvittavat laskutustiedot: A) Jos haluat verkkolaskun, täytä asiakastietoihin Finvoice tunnus ja operaattori. Verkkolaskutus on käytössä ainoastaan yritysasiakkaille. Aiemmin ilmoitetut verkkolaskutustiedot eivät välttämättä näy Oma Zonerissa, jos olet epävarma laskutustavasta ota yhteys [email protected] voivat tilata halutessaan e-laskun oman verkkopankkinsa

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Häiriö osalla WP-Cloud-palvelimia (korjattu)

Osalla WP-Cloud-palvelimista on klo 14 havaittu häiriötilanne, joka estää sivustojen toiminnan. Ongelman selvitys on meneillään. Päivitämme tätä tiedotetta kun tilanne etenee. Päivitys 14:33: Suurin osa sivuista on taas toiminnassa. Päivitys 14:45: Loputkin sivustot ovat jälleen toiminnassa. Ongelman syynä oli väliaikainen häiriö Heznerin palvelinsalissa, jossa laitteet sijaitsevat.

Lue tiedote kokonaisuudessaan