Tiedotteet

Vikatilanne palvelinsalissa (päättynyt)

Päivitys: Palvelut palautuneet toimintaan klo 18:35 Osa Zonerin palveluista ei toimi johtuen palvelinsalissa tapahtuneesta vikatilanteesta. Vika alkanut ma 17.8.2020 klo 18:00. Palvelinsalissa on havaittu laaja häiriö, jonka vuoksi palvelut toimivat hitaasti tai eivät toimi lainkaan. WP-Cloud-palvelut toimivat tällä hetkellä normaalisti sähköpostia lukuunottamatta. WP-Cloud sivustoilta lähtevät sähköpostit jäävät tällä hetkellä jonoon odottamaan perille toimitusta. Päivitämme tätä tukitiedotetta, kun saamme lisätietoa asiasta. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa katkosta palveluissamme!

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Zonerin asiakaspalvelun kesäaukioloajat 2020

Asiakaspalvelumme on avoinna 15.6. – 2.8.2020 arkisin klo 8 – 16 ja viikonloppuisin 10 – 16. Juhannuksen poikkeusaukioloajat: To 18.6. 8 – 14 Pe 19.6. suljettu La 20.6. suljettu Su 21.6. 10 – 16 3.8.2020 lähtien palataan normaaleihin aukioloaikoihin arkisin klo 8 – 18 ja viikonloppuisin klo 10 – 16.

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Toimitusjohtajan anteeksipyyntö asiakastuen viiveistä

Zonerin kulmakivi on ollut laadukas ja nopea asiakaspalvelu. Viime kuukausien aikana nopeutemme on laskenut siihen pisteeseen, jossa se ei kuvaa enää yhtiömme tavoitetta ja sitä tasoa, mihin sen olen halunnut Zonerin perustamisesta lähtien. Olen erittäin pahoillani koko yhtiön puolesta. Mistä asiakaspalvelun ruuhkautuminen johtuu? Haluan avata hieman syitä asiakaspalvelun ruuhkautumisen takana: Tukipyynnöt ovat lähes kaksinkertaistuneet maaliskuussa koronaviruksen aiheuttamasta tilanteesta johtuen. Samaan aikaan, kun tukipyynnöt räjähtivät käsiin, jouduimme siirtämään jo sovittuja asiakaspalvelun lisärekrytointeja. Kaikki työntekijät aloittivat etätyöt maaliskuussa, joten uusien työntekijöiden perehdyttäminen olisi ollut vaikeaa. Zonerin sairauspoissaolot ovat olleet aiemmin todella vähäisiä, mutta myös näiden määrä lisääntyi. Tämäkään ei luonnollisesti helpottanut tukipyyntöjen

Lue tiedote kokonaisuudessaan

Huoltokatko Zoner sähköposti -palvelussa

Suoritamme sähköpostijärjestelmän huoltotöitä 5. ja 6.5.2020 klo 21.00-23.00.   Sähköpostin lukemisessa voi huoltokatkosta johtuen olla hetkellisiä ongelmia ja se vaikuttaa myös posti.zoner.fi-webmailin käyttöön. Katkon aikana sähköposteja ei voi lähettää ja sen aikana saapuvat viestit jäävät jonoon, josta ne toimitetaan perille katkon päätyttyä. Huoltokatko ei vaikuta webhotellien sähköpostiin, webhotellien sähköpostipalvelu toimii normaalisti. Asiakaspalvelumme auttaa teitä mahdollisissa kysymyksissä: [email protected] Pahoittelemme huoltokatkosta aiheutuvaa häiriötä palveluissamme!

Lue tiedote kokonaisuudessaan