Zonerin tuki apunasi!

Kuinka voimme auttaa tänään?

Tietopankki

Hae tukiohjetta:

Tiedotteet

Häiriötiedote: Ongelmia www31-palvelimella

Päivitetty 26.3. kl 9:30

Ongelma korjaantunut noin 9:20.

Selvittelemme operaattorien kanssa ongelman syytä, ettei ongelma uusiutuisi.

 

Päivitetty 26.3. kl 9:00

Ongelma uusiutunut palvelin salissa tapahtuneen yhteyskatkoksen jälkeen kl 8:15.

Telian verkosta palvelut toimivat normaalisti, mutta muiden operaattorien verkosta ei.

Selvittelemme asiaa, ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pikaisesti.

 

Päivitetty 25.3. kl 15:45

Verkon reititysongelma saatu korjattu kl 14:40. Palvelut toimivat taas normaalisti

 

Jälleenmyyjä palvelimella www31 on havaittu reititysongelma, jonka takia palvelut toimivat tällä hetkellä normaalisti ainoastaan Telian verkossa. Sähköpostit tulevat kuitenkin perille normaalisti. 

Ongelma alkanut noin klo 13.15 ja sen syytä selvitetään. Tiedotamme asiasta tarkemmin heti, kun saamme lisätietoja.

 

Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa häiriötä! 

Zonerin varautuminen koronavirukseen

Hei asiakkaamme! Tällä hetkellä Suomen koronavirustilanne näyttää pahenevan päivittäin. Suhtaudun asiaan sen vaatimalla vakavuudella, ja siksi olen tehnyt toimintasuunnitelman. Haluamme omalta osaltamme hidastaa viruksen leviämistä

Lue koko tiedote

Asiakaspalvelu

010 235 6688
(arkisin 8-18, la-su 10-16)

8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min. (alv. 24%)

Hyödyllisiä oppaita