Zonerin asiakaspalvelujärjestelmät - Zoner Web Hosting

Katso myös

Zonerin asiakaspalvelujärjestelmät

Kirjoitan tätä blogikirjoitusta selventääkseni asiakkaillemme Zonerin omien järjestelmien eroja. Kuulin muutaman asiakkaan sekoittaneen tuki- ja myyntisivuston sekä uusimman tulokkaan, Oma Zonerin, keskenään, eivätkä he oikeen tienneet mitä missäkin tehdään.

Meillä Zonerilla on menossa isompi (ja pidempi) järjestelmien kehitysprojekti, joten olimmekin jo varautuneet siihen, että epäselvyyksiä tulisi. Pyrimme saamaan projektit loppuun asti mahdollisimman nopeasti, ja yksinkertaistettua palveluhallintaa entisestään, jotta isommilta epäselvyyksiltä selviydyttäisiin.

Alla on lueteltu käytössä olevat palvelut kuvauksineen. Toivottavasti nämä auttavat hahmottamaan eri palveluiden tarkoitukset. Jokaiseen palveluun on vielä toistaiseksi omat käyttäjätunnukset. Muistathan, että mihinkään näistä kolmesta et välttämättä tarvitse tunnuksia, mutta esim. Oma Zoneriin suosittelen käyttäjätunnuksia, koska sitä kautta voit tarkistaa, ja tarvittaessa päivittää meille yhteystietosi, sekä tarkistaa lasku- ja tilaushistorian!

Zonerin ylavalikko

Jokaisen sivuston ylälaidassa on valikko, jonka avulla pystyt liikkumaan eri palveluiden välillä helposti.

 

Zoner.fi kotisivut

Sivu, jolla juuri olet, on Zonerin kotisivu. Tältä sivustolta löydät kaikki Zonerin tuotteet ja palvelut, ja voit myös tilata niitä. Kotisivuiltamme voit myös lukea tätä blogia tai muita ajankohtaisia uutisiamme, sekä tietysti tutustua meihin yrityksenä.

Kotisivuiltamme löydät myös linkit kaikkiin muihin käytössä oleviin palveluihimme, kuten tuki-, Facebook- ja Twitter-sivustoille sekä Oma Zoneriin.

Kuka tahansa voi tilauksen yhteydessä halutessaan rekisteröityä kotisivuillemme (ei ole pakollista). Seuraavan tilauksen tekeminen on helpompaa, jos kirjautuu ensin sisään, koska tällöin ei tarvitse syöttää esim. yhteystietoja uudelleen.

Zoner.fi kotisivu

Tukisivusto

Tukisivustolle keräämme eri palveluiden ohjeet ja vinkit. Voit tutustua ohjeisiimme internet-selaimella tai ladata joitain ohjeita myös PDF:nä omalle koneellesi. Tukisivustolta löydät myös erilaiset tiedotteet, kuten vikatilannetiedotukset.

Käytämme asiakastukeen tikettijärjestelmää ja tukisivustolta voitkin jättää meille tukitiketin. Halutessasi voit kirjautua tukisivulle, niin näet kaikki aikaisemmat tiketit ja niiden statukset. Kuka tahansa voi rekisteröityä tukisivustollemme.

Tutustu tuki.zoner.fi

Oma Zoner

Oma Zonerissa asiakkaamme voivat tarkastella tilaus- ja laskuhistoriaa. Laskulistauksesta näkee myös maksustatuksen eli onko lasku avoimena vai suoritettuna. Oma Zonerin kautta voi myös päivittää meille yhteystiedot tai lisätä uusia kontakteja, kuten vaikkapa teknisen kontaktin.

Otimme Oma Zonerin juuri äskettäin käyttöön (tarkemmin sanottuna 8.1.2014) ja tulemme kehittämään sinne uusia toimintoja tämän vuoden aikana. Oma Zoneriin voi tilata tunnukset sähköpostitse osoitteesta myynti@zoner.fi. Oma Zoneriin voi kirjautua kuka tahansa asiakkaamme.

,

Zoner Oy on osa Zoner Group -konsernia.