Google G Suite

Digitaalinen työympäristö tiimeille. YRITYS G-MAIL JA KAIKKI GOOGLEN TUTUT TYÖKALUT käytössäsi.

Hinta alkaen 5,20 €/kk alv. 0%.

Basic

5,20 €/kk

per käyttäjä (alv. 0%)

Perustason toimisto-ohjelmistopaketti, joka sisältää Gmail-sähköpostin omalla verkkotunnuksella, 30 Gt tallennustilan ja monipuoliset toimistotyökalut.

Business

10,40 €/kk

per käyttäjä (alv. 0%)

Ammattitason toimisto-ohjelmistopaketti, joka sisältää rajattoman tallennustilan (kun käyttäjiä on yli 5) ja monipuoliset työkalut yhdessä työskentelyyn.
Google G Suite

Mikä on G Suite?

G Suite on yrityskäyttöön suunniteltu ja sisältää paljon hyödyllisiä työkaluja. Saat sähköpostit omalla verkkotunnuksella, pilvitallennustila kaikille tiedostoille, työkalut erilaisten tiedostojen luomiseen ja yhdessä työskentelyyn. Palvelu tarjoaa yritystason suojausominaisuudet, joten se sopii loistavasti niin pienille kuin isoillekin yrityksille. G Suite tunnuksia voi hyödyntää myös muissa Googlen palveluissa, kuten YouTubessa, Google Ads ja Analytics -työkaluissa.

G Suiten pilvipohjaiset sovellukset tehostavat työskentelyä ja mahdollistavat saumattoman työskentelyn eri laitteilla. Erilaiset tiimit voivat tehdä yhteistyötä paikasta riippumatta. Saat G Suite -paketit suomenkielisellä tuella Zonerilta.

Kattavat G Suite -paketit

Monipuoliset työkalut ja kattavat ominaisuudet, jotka tehostavat kaikenkokoisten yritysten työskentelyä.

Gmail omalla verkkotunnuksella

Saat Yritys Gmail-sähköpostin omalla verkkotunnuksella ilman mainoksia. Se toimii loistavasti kaikilla laitteilla. Sähköpostissa on reilusti tallennustilaa sekä huolellisesti mietityt turvallisuustoiminnot sekä roskapostien suodatus. Voit luoda myös sähköpostialiaksia.

Pilvitallennustila jopa rajattomalla levytilalla

Drive-pilvitallennustila tarjoaa säilytystilan kaikille tiedostoillesi. Basic levytilaa 30 Gt ja Business jopa rajattomasti tai 1 Tt / käyttäjä, jos käyttäjiä on alle viisi. Voit hyödyntää Backup and Sync -sovellusta, joka varmuuskopioi työasemasi automaattisesti Driveen. 

Toimistotyökalut nykyaikaisilla ominaisuuksilla

Google Docsin avulla luot ja muokkaat tekstitiedostoja, laskentataulukoita sekä esityksiä. Työkalut toimivat kätevästi kaikilla laitteilla. Voit helposti jakaa ja työstää tiedostoja myös yhdessä. Docs tallentaa dokumentit automaattisesti Drive-pilvitallennustilaan.

Sähköinen kalenteri käytettävissä kaikkialla

Sähköinen kalenteri synkronoi kaikkien laitteiden välillä ja mahdollistaa erilaisten merkintöjen, tehtävien, muistutusten sekä kokouskutsujen luomisen. Voit helposti myös luoda jaettuja kalentereita esimerkiksi eri tiimeille tai tilavarauksille.

Kokoustyökalut takaavat helpon yhteydenpidon

Käytössäsi ovat kokoustyökalut Hangouts Chat ja Meets. Järjestät helposti kokouksia ja viestit asiakkaidesi kanssa sijainnista riippumatta. Kokouksiin voi osallistua myös pelkän linkin avulla eli vastaanottajalla ei tarvitse olla Google-tunnuksia, pelkkä verkkoyhteys riittää.

Järjestelmävalvojan työkalut oikeuksien hallintaan

Järjestelmävalvojan työkalujen avulla voit hallita käyttäjäoikeuksia työntekijä- tai tiedostokohtaisesti. Pääset luomaan ja hallinnoimaan sähköpostialiaksia ja -asetuksia. Voit tarvittaessa ottaa käyttöön kaksivaiheisen varmennuksen tai kertakirjautumisen.