Blogi

Zonerin blogi tarjoaa paljon vinkkejä oman sivuston kehitykseen ja markkinointiin. Blogissa käymme läpi myös tuoreimmat kuulumiset WordPressin osalta.

Kategoriat
Kaisa Huttunen

Kilometrikorvaus 2021 – mitä täytyy tietää?

Kilometrikorvaus on palkansaajille maksettava korvaus oman auton käytöstä, mutta myös yrittäjien kannattaa huomioida kilometrikorvaus verotuksessa. Etenkin useat yrittäjät jättävät korvaukset helposti hyödyntämättä, koska se koetaan liian vaivalloiseksi

Kokosimme tähän artikkeliin tietoa siitä, mikä on kilometrikorvaus, miten sitä haetaan ja tietenkin myös vuoden 2021 kilometrikorvaussummat.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Parhaat WordPress-teemat

WordPress-teema on usein vaikea valita, koska teemoja on olemassa todella paljon ja aiheseen perehtymättömälle ne voivat vaikuttaa hyvin samanlaisilta.

Halusimme tehdä teeman valinnasta hieman helpompaa, joten haastattelimme muutamia WordPress-asiantuntijoita ja kysyimme: mikä on paras WordPress-teema. Asiantuntijoiden kanssa käydään läpi myös parhaat suomenkieliset WordPress teemat ja vinkit hyvän teeman valintaan.

Lue koko kirjoitus
Gutenberg on WordPress sisältöeditori.
Vieraskirjoitus

Gutenberg – WordPressin oma lohkoeditori

Gutenberg on WordPressin sisältöeditori, joka herätti paljon keskustelua ilmestyessään. Perinteiseen WordPress-editoriin tottuneelle se voikin tuntua alkuun hieman vieraalta.

Gutenberg-editori sopii nykyään monenlaisten sivustojen rakentamiseen ja on usein sivuston nopeuden kannalta paras vaihtoehto. Editori on myös kehittynyt paljon ensimmäisistä versiosta. Oletko jo itse kokeillut lohkoeditoria?

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Perusta menestyvä Instagram-yritystili

Instagram on yksi suosituimmista sosiaalisen median verkostoista, eikä syyttä: sen sisältö on vahvasti visuaalista ja helposti selattavaa. Oman sisällön jakaminen onnistuu myös vaivattomasti oman älypuhelimen kautta.

Yrityksille Instagram on myös erinomainen kanava tavoittaa ihmisiä sekä luoda omaa brändiä. Käytätkö itse jo Instagramia omassa liiketoiminnassasi? Jos et, kannattaa viimeistään nyt perustaa Instagram-yritystili.

Lue koko kirjoitus
Vieraskirjoitus

Markkinoinnin automaatio – mitä se on ja mistä aloittaa?

Teknologian kehittyessä markkinoinnin automaatiosta on tullut vahva, lähes välttämätön tekijä markkinoinnin saralla. Se voi parhaimmillaan vapauttaa lukemattomia tunteja markkinoinnin ja myynnin kalentereista sekä päivärutiineista, jolloin kallisarvoista aikaa jää aidon arvon luomiseen yritykselle sekä asiakkaille.

Tässä artikkelissa vastaamme tämän kysymyksen lisäksi siihen miksi ja kenelle markkinoinnin automaatio on, sekä miten sitä tehdään.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

A/B-testaus Google Optimize -työkalulla

A/B-testaus mahdollistaa esimerkiksi verkkokaupan tai sosiaalisen median mainosten konversion kasvattamisen. Tässä kirjoituksessa käsitellään erityisesti verkkosivujen A/B-testausta ja sen tekemistä Google Optimize -työkalun avulla.

Lue koko kirjoitus
Juuso Kataja

PHP – Kattava info sivuston omistajalle

PHP on tuttu työväline kotisivujen toteuttajille ja säännöllinen osa palvelinten ylläpitoa. Koska se koskettaa myös useimpia sivuston omistajia, on aiheesta hyvä ymmärtää muutamia perusasioita.

Koostimmekin tähän kirjoitukseen infoa siitä, mikä PHP on ja miten PHP-versiot vaikuttavat sivuston elämään.

Lue koko kirjoitus
Vieraskirjoitus

Visuaalinen markkinointi – keino vaikuttaa ostopäätöksiin

Visuaalisuuden vaikutus ostopäätöksiin on paljon suurempi kuin helposti kuvittelemme, koska alitajuisesti teemme koko ajan johtopäätöksiä visuaalisuuden perusteella. Monet tutkimukset todistavat, että eri ostotilanteissa visuaalinen markkinointi on usein se, jonka perusteella potentiaalinen asiakas saadaan kiinnostumaan sekä tutustumaan tuotteisiin ja jonka perusteella tehdään myös paljon ostopäätöksiä.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

LinkedIn-mainonta yritykselle

LinkedIn-mainonta voi mahdollistaa yritykselle uusien asiakkaiden hankkimisen tai jopa kokonaan uusien kohderyhmien tavoittamisen. LinkedIn on jatkuvasti kasvattanut suosiotaan suomalaisten keskuudessa, joten sieltä on mahdollista tavoittaa yhä laajempi joukko työikäisistä suomalaisista.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Miten valita hyvä sähköpostiosoite?

Sähköpostiosoite on tänä päivänä lähes välttämätön jokaiselle, sitä tarvitaan esimerkiksi palveluihin rekisteröitymiseen, yhteydenpitoon ja erilaisten asiakuussuhteiden solmimiseen.
Tässä kirjoituksessa käsitellään sähköpostiosoitteita ja annetaan vinkkejä hyvän sähköpostiosoitteen valitsemiseen.

Lue koko kirjoitus