Blogi

Zonerin blogi tarjoaa paljon vinkkejä oman sivuston kehitykseen ja markkinointiin. Blogissa käymme läpi myös tuoreimmat kuulumiset WordPressin osalta.

Kategoriat
Vieraskirjoitus

Visuaalinen markkinointi – keino vaikuttaa ostopäätöksiin

Visuaalisuuden vaikutus ostopäätöksiin on paljon suurempi kuin helposti kuvittelemme, koska alitajuisesti teemme koko ajan johtopäätöksiä visuaalisuuden perusteella. Monet tutkimukset todistavat, että eri ostotilanteissa visuaalinen markkinointi on usein se, jonka perusteella potentiaalinen asiakas saadaan kiinnostumaan sekä tutustumaan tuotteisiin ja jonka perusteella tehdään myös paljon ostopäätöksiä.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

LinkedIn-mainonta yritykselle

LinkedIn-mainonta voi mahdollistaa yritykselle uusien asiakkaiden hankkimisen tai jopa kokonaan uusien kohderyhmien tavoittamisen. LinkedIn on jatkuvasti kasvattanut suosiotaan suomalaisten keskuudessa, joten sieltä on mahdollista tavoittaa yhä laajempi joukko työikäisistä suomalaisista.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Miten valita hyvä sähköpostiosoite?

Sähköpostiosoite on tänä päivänä lähes välttämätön jokaiselle, sitä tarvitaan esimerkiksi palveluihin rekisteröitymiseen, yhteydenpitoon ja erilaisten asiakuussuhteiden solmimiseen.
Tässä kirjoituksessa käsitellään sähköpostiosoitteita ja annetaan vinkkejä hyvän sähköpostiosoitteen valitsemiseen.

Lue koko kirjoitus
Vieraskirjoitus

Konversio-optimointi – aloittajan tietopaketti

Konversio-optimointi on yksi tehokkaimpia tapoja kasvattaa verkkokaupan kannattavuutta. Kun useimmiten verkkokauppiaat keskittyvät liikenteen kasvattamiseen, kokonaisvaltainen verkkokaupan osaaja keskittyy myös nykyisten vierailijoiden tuoman kauppamäärän kasvattamiseen.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Tuotekuvaus – miten saadaan onnistuneet tuotekuvat?

Tuotekuvat ovat yksi tärkeimmistä asioista verkkokaupassa, kun asiakas tekee ostopäätöstään. Hyvä kuva voi ratkaista ostopäätöksen yrityksen eduksi, kun taas huono tai epäselvä kuva voi pahimmillaan karkottaa asiakkaan kilpailijan kauppaan.

Tässä kirjoituksessa käsitellään tuotekuvausta ja sitä, millaisia ovat hyvät tuotekuvat. Mukana myös valokuvaaja Nelli Kiviniemi.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Affiliate-markkinointi

Affiliate-markkinointi on yksi kustannustehokkaimmista mainonnan muodoista ja toisaalta se voi tarjota myös bloggaajalle tai muulle vaikuttajalle keinon passiivisten tulojen ansaitsemiseen. Tässä kirjoituksessa käsitellään affiliate-markkinointia, sen aloittamista ja affiliate-verkostoja.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Yritystuet Suomessa

Yritystuet voivat auttaa yrityksen investoinneissa tai vaikkapa kansainvälistymisessä. Yritystuki voi olla kaikkien haettavissa tai niiden saamisen ehtona saattaa olla esimerkiksi tiettyjä vaatimuksia yrityksen toimintaa tai maantieteellistä sijaintia koskien.

Tässä kirjoituksessa esitellään yritystuet Suomessa. Joukossa on niin yleisimpiä yritystukia kuin yrittäjälle henkilökohtaisesti myönnettäviäkin tukia. Mukana asiantuntijana on yrittäjä Kalle Alanen.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Tehokas vaikuttajamarkkinointi – haastattelussa Vaikuttajamedia

Vaikuttajamarkkinointi on yksi tehokkaimmista tavoista saada näkyvyyttä juuri oikean kohderyhmän silmissä. Onko teidän yrityksenne jo tutustunut vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuuksiin?

Vaikuttajamedia kokoaa yhteen jopa satoja vaikuttajia ja bloggaajia. Vaikuttajamedia.fi-sivusto pyörii Zonerin WP-Cloudissa. Haastattelussa Vaikuttajamedian perustaja Johanna Tolppola, jonka kanssa puhuimme niin vaikuttajamarkkinoinnista kuin Vaikuttajamediastakin.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Työhuonevähennys

Työhuonevähennys kannattaa jokaisen yrittäjän ja palkansaajan tehdä, jos työskentelee paljon kotona. Useimmat yrittäjät voivat tehdä työhuonevähennyksen samaan tapaan kuin palkansaajatkin, mutta toiminimiyrittäjien tulee tehdä se hieman eri tavalla. Tässä kirjoituksessa käsitellään työhuonevähennystä ja sen tekemistä.

Lue koko kirjoitus