Blogi

Zonerin blogi tarjoaa paljon vinkkejä oman sivuston kehitykseen ja markkinointiin. Blogissa käymme läpi myös tuoreimmat kuulumiset WordPressin osalta.

Kategoriat
Kaisa Huttunen

Markkinoinnin vuosikello

Markkinoinnin vuosikello on varmasti monelle tuttu käsite, ja moni onkin saattanut osallistua sellaisen tekemiseen. Tässä kirjoituksessa käsitellään markkinoinnin vuosikelloa, mihin sitä tarvitaan ja miten sellainen tehdään. Annetaan myös vinkkejä, mistä löytää valmiita pohjia tai malleja.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Freelancer-työ

Freelancer-työ voi houkutella sen tuoman vapauden takia, mutta toisaalta siihen liittyy myös vastuu omasta toimeentulosta. Tässä kirjoituksessa käsitellään freelancer-työtä ja freelancerin virallista asemaa.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Sosiaalinen media markkinoinnissa

Sosiaalinen media on jo osa monien yritysten markkinointia, eikä turhaan, sillä onnistuneen somemarkkinoinnin avulla voidaan esimerkiksi lisätä myyntiä, vahvistaa brändiä ja sitouttaa kokonaan uusia asiakkaita.

Tässä kirjoituksessa käsitellään sosiaalisen median markkinointia, miksi sitä kannattaa tehdä ja miten sen kanssa pääsee alkuun. Mukana kirjoituksessa myös sosiaalisen median markkinoinnin ja mainonnan osaaja Pia Komulainen.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Mikä on aputoiminimi?

Aputoiminimi-termiin törmää yleensä jo yrityksen perustamista vaiheessa, mutta mikä se oikeastaan on ja milloin sitä tarvitaan. Tässä kirjoituksessa käsitellään aputoiminimeä, sen valintaa ja rekisteröintiä.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Uutiskirje markkinointivälineenä

Uutiskirjeet herättävät paljon mielipiteitä: monet kokevat ne turhina ja vanhanaikaisina, toisaalta oikein toteutettuna ne voivat olla tehokkaita myynnin ja sisältömarkkinoinnin välineitä. Tässä kirjoituksessa käsitellään uutiskirjettä ja annetaan vinkkejä hyvän uutiskirjeen tekemiseen.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Verkkokaupan perustaminen

Verkkokaupan perustaminen tarjoaa loistavan mahdollisuuden laajentaa jo olemassa olevaa toimintaa verkkoon tai testata kokonaan uutta ideaa pienillä kuluilla. Tässä blogitekstissä käsitellään verkkokaupan perustamista ja käydään läpi se vaiheittain.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Google Tag Manager

Google Tag Manager on ilmainen työkalu, joka voi helpottaa erilaisten kotisivujen ja verkkokauppojen tagien asentamista. Käymme tässä kirjoituksessa läpi, mitä kaikkea Google Tag Manager -työkalulla voi tehdä ja miten sen käyttöönotto onnistuu.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Mitä on sisältömarkkinointi?

Sisältömarkkinointi tulisi olla osa jokaisen yrityksen markkinointistrategiaa. Oletko lukenut blogitekstin hyödyllisestä aiheesta tai ehkäpä ladannut sitä käsittelevän ilmaisen oppaan? Tällöin kyse on nimenomaan sisältömarkkinoinnista. Tässä kirjoituksessa käydään läpi, mitä sisältömarkkinointi on, miksi sitä kannattaa tehdä ja miten sen voisi aloittaa.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Google Shopping -mainostaminen

Google Shopping -mainokset saapuivat Suomeen vihdoin kesällä 2019, jonka jälkeen ne ovat alkaneet kasvattaa suosiotaan myös Suomessa. Tässä blogissa käsitellään sitä, mitä Google Shopping -mainokset oikein ovat, miksi niitä kannattaisi käyttää ja miten ne voi ottaa käyttöön. Mukana myös kokenut Google Shopping -mainostaja Iiro Turkki.

Lue koko kirjoitus