Blogi

Zonerin blogi tarjoaa paljon vinkkejä oman sivuston kehitykseen ja markkinointiin. Blogissa käymme läpi myös tuoreimmat kuulumiset WordPressin osalta.

Kategoriat
Kaisa Huttunen

Mitä on sisältömarkkinointi?

Sisältömarkkinointi tulisi olla osa jokaisen yrityksen markkinointistrategiaa. Oletko lukenut blogitekstin hyödyllisestä aiheesta tai ehkäpä ladannut sitä käsittelevän ilmaisen oppaan? Tällöin kyse on nimenomaan sisältömarkkinoinnista. Tässä kirjoituksessa käydään läpi, mitä sisältömarkkinointi on, miksi sitä kannattaa tehdä ja miten sen voisi aloittaa.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Google Shopping -mainostaminen

Google Shopping -mainokset saapuivat Suomeen vihdoin kesällä 2019, jonka jälkeen ne ovat alkaneet kasvattaa suosiotaan myös Suomessa. Tässä blogissa käsitellään sitä, mitä Google Shopping -mainokset oikein ovat, miksi niitä kannattaisi käyttää ja miten ne voi ottaa käyttöön. Mukana myös kokenut Google Shopping -mainostaja Iiro Turkki.

Lue koko kirjoitus
Juuso Kataja

Kotisivujen latausnopeus ja sen vaikutukset

Kotisivujen latausnopeudella on suuri merkitys tulosten kannalta. Hitaasti latautuvat sivut eivät vain ärsytä, vaan tutkitusti myös karkottavat ostavia asiakkaita sivustolta. Lisäksi sivuston latausnopeus vaikuttaa muun muassa hakukoneiden eli esimerkiksi Googlen hakukonetuloksiin. Nopeat sivustot siis nauttivat sekä tyytyväisemmistä asiakkaista että paremmista hakukonetuloksista.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Asiakastyytyväisyys ja sen mittaaminen

Asiakastyytyväisyys on tärkeää yrityksen kasvun kannalta: tyytyväiset asiakkaat pysyvät ja vieläpä suosittelevat tuotteita tai palveluita muillekin. Tässä kirjoituksessa käsitellään asiakastyytyväisyyttä ja sen mittaamista. Esitelemme myös usein käytetyt asiakastyytyväisyyden mittarit, eli CES-, CSTA- ja NPS-luvut.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Miten tehdä nettikysely?

Nettikysely on varmasti suurimmalle osalle tuttu, vähintäänkin vastaajan roolista käsin. Nykyään monet yritykset tekevätkin esimerkiksi asiakaskyselyt pelkästään sähköisesti. Tässä kirjoituksessa käydään läpi, mikä on nettikysely, mitä työkaluja nettikyselyn tekemiseen on ja miten hyvä nettikysely tehdään.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Dropshipping verkkokaupassa

Dropshipping kiinnostaa monia verkkokauppiaita, sillä se voi tarjota kustannustehokkaan tavan uusien tuotteiden kokeiluun tai kokonaan uuden verkkokaupan perustamiseen. Tässä kirjoituksessa käydään läpi: mitä on dropshipping, mitkä ovat sen hyödyt ja haitat sekä kuullaan myös verkkokauppias Tomas Nordströmin kokemuksia dropshippingistä.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

Webinaari on tehokas myynnin työkalu

Webinaari on varmasti monelle tuttu vähintäänkin osallistujana olemisen kautta. Monilla saattaa kuitenkin olla edelleen sellainen mielikuva, että webinaarin järjestäminen vaatisi kalliin kaluston.

Tässä blogissa käydään läpi, miksi jokaisen yrityksen kannattaisi hyödyntää webinaareja ja annetaan myös vinkkejä onnistuneen webinaarin järjestämiseen. Mukana on myös webinaarikonkari Matti Hirvonen.

Lue koko kirjoitus
Kaisa Huttunen

WordPress-kotisivut

WordPress-kotisivut ovat todella yleisiä ja usein uudet kotisivut halutaankin rakentaa kyseisen julkaisujärjestelmän päälle. Tässä kirjoituksessa käsitellä WordPress-kotisivuja ja sitä, miksi WordPress on hyvä valinta kotisivujen julkaisujärjestelmäksi. Käymme läpi myös, mitä kotisivut maksavat ja mistä hinta muodostuu.

Lue koko kirjoitus