Tiedote julkaistu: 11.8.2021
Haluamme säästää luontoa ja vähentää paperilaskujen määrää, minkä takia kannustamme ihmisiä siirtymään sähköiseen laskutukseen. Paperilaskusta peritään 1.9.2021 alkaen viiden euron laskutuslisä (+5€).
Voit muuttaa laskutustapaasi helposti Oma Zonerin kautta tai otamalla yhteyttä laskutus@zoner.fi.
Laskutustavan vaihtaminen Oma Zonerissa
1. Kirjaudu Oma Zoneriin saamillasi tunnuksilla osoitteessa: oma.zoner.fi.
2. Valitse yläpalkista asiakastiedot-kohta.
3. Paina oikeasta reunasta löytyvää sinistä muokkaa-painiketta.
4. Laskutustapa voidaan vaihtaa täytämällä tarvittavat laskutustiedot:
A) Jos haluat verkkolaskun, täytä asiakastietoihin Finvoice tunnus ja operaattori.
Verkkolaskutus on käytössä ainoastaan yritysasiakkaille. Aiemmin ilmoitetut verkkolaskutustiedot eivät välttämättä näy Oma Zonerissa, jos olet epävarma laskutustavasta ota yhteys laskutus@zoner.fi.Kuluttaja-asiakkaat voivat tilata halutessaan e-laskun oman verkkopankkinsa kautta.
B) Jos haluat sähköpostilaskun, täytä kohta sähköpostilaskun osoite.
Huom! Pelkän sähköposti-kentän täyttäminen ei vaihda laskutustapaa.
5. Paina lopuksi tallenna.