Tiedotteet

Julkaisemme tiedotteita uusista ominaisuuksista, mahdollisista häiriötilanteista ja muista asiakkaidemme kannalta tärkeistä asioista.

  • Zonerin sivusto huoltotilassa ti 16.8. klo 7-9

    zoner.fi-sivusto on huoltotilassa tiistaina 16.8. klo 7–9 uuden sivuston julkaisun takia. Tuona aikana sivustolle ei pääse, jonka takia sivustolla oleva tukichatti ei ole käytettävissä. Asiakaspalvelumme on apunanne sähköpostin ja puhelimen välityksellä normaaliin tapaan klo 8 jälkeen. Tämä ei vaikuta asiakkaidemme palveluiden toimintaan.


  • Poikkeukset asiakaspalvelun aukioloajoissa keväällä ja kesällä 2022

    Asiakaspalvelumme puhelin- ja sähköpostipalvelun poikkeukselliset aukioloajat keväällä ja alkukesästä 2022: MA 27.6. puhelinpalvelu suljettu, muuten asiakaspalvelu avoinna normaalisti 8-16. (chatin kautta saa nopeasti yhteyden 24/7).


  • 24/7 Asiakaspalvelu

    Zonerin asiakaspalvelu on jatkossa tavoitettavissa vuorokauden ympäri sivustoltamme löytyvän chatin kautta. Olemme jo pitkään halunneet olla asiakkaidemme tukena yhä laajemmin aukioloajoin, joten olemme tästä todella innoissamme.


  • Laskutuslisä paperilaskuihin 1.9.2021

    Haluamme säästää luontoa ja vähentää paperilaskujen määrää, minkä takia kannustamme ihmisiä siirtymään sähköiseen laskutukseen. Paperilaskusta peritään 1.9.2021 alkaen viiden euron laskutuslisä (+5€).