Verkkotunnus
Oma Zonerissa domainin hallintaa (siirtoa, ohjauksia ja dns-tietueiden muokkausta).
Sähköposti
Lomavastaajan lisääminen, salasanan vaihtaminen tai sähköpostin lisääminen sovellukseen.
WP-Cloud
Hallinnoi välimuisteja, lokeja, päivityksiä, varmuuskopioita ja kehitysympäristöä.
Webhotelli
Zonerin Webhotelliin liittyviä ohjeita mm. tietokantaan, sähköpostiin ja sivuston hallintaan.
WordPress
Perusvinkkejä WordPressin käyttöön ja asennukseen. Myös edistyneempiä WordPress-ohjeita.
Jälleenmyyjät
Tietoa kuinka onnistuu mm. Asiakkaan webhotellin muokkaus ja lisädomainin liittäminen.
Virtuaalipalvelin
Ohjeita palvelimen asentamiseen, varmuuskopiointiin ja kloonaamiseen.
Kotisivukone
Ohjeina löytyvät mm. SSL-salauksen, Paytrailin ja kotisivueditorin käyttöönottoa.
Selaimet
Selaimiin liittyviä ohjeita mm. Kuinka selaimen oma välimuisti tyhjennetään.
Viimeisimmät tiedotteet
Julkaisemme tiedotteita uusista ominaisuuksista, mahdollisista häiriötilanteista ja muista asiakkaidemme kannalta tärkeistä asioista. Löydät uusimmat tiedotteet alta ja kaikki tiedotteet täältä.
-
Zonerin sivusto huoltotilassa ti 16.8. klo 7-9
zoner.fi-sivusto on huoltotilassa tiistaina 16.8. klo 7–9 uuden sivuston julkaisun takia. Tuona aikana sivustolle ei pääse, jonka takia sivustolla oleva tukichatti ei ole käytettävissä. Asiakaspalvelumme on apunanne sähköpostin ja puhelimen välityksellä normaaliin tapaan klo 8 jälkeen. Tämä ei vaikuta asiakkaidemme palveluiden toimintaan.
-
Poikkeukset asiakaspalvelun aukioloajoissa keväällä ja kesällä 2022
Asiakaspalvelumme puhelin- ja sähköpostipalvelun poikkeukselliset aukioloajat keväällä ja alkukesästä 2022: MA 27.6. puhelinpalvelu suljettu, muuten asiakaspalvelu avoinna normaalisti 8-16. (chatin kautta saa nopeasti yhteyden 24/7).
-
24/7 Asiakaspalvelu
Zonerin asiakaspalvelu on jatkossa tavoitettavissa vuorokauden ympäri sivustoltamme löytyvän chatin kautta. Olemme jo pitkään halunneet olla asiakkaidemme tukena yhä laajemmin aukioloajoin, joten olemme tästä todella innoissamme.
-
Laskutuslisä paperilaskuihin 1.9.2021
Haluamme säästää luontoa ja vähentää paperilaskujen määrää, minkä takia kannustamme ihmisiä siirtymään sähköiseen laskutukseen. Paperilaskusta peritään 1.9.2021 alkaen viiden euron laskutuslisä (+5€).