Kuinka voimme auttaa?

Voit etsiä vastausta olemassa olevista tukiohjeistamme oheisella haulla
tai laittaa meille viestiä sivun alareunasta löytyvän chatin kautta.

Verkkotunnus

Oma Zonerissa domainin hallintaa (siirtoa, ohjauksia ja dns-tietueiden muokkausta).

Sähköposti

Lomavastaajan lisääminen, salasanan vaihtaminen tai sähköpostin lisääminen sovellukseen.

WP-Cloud

Hallinnoi välimuisteja, lokeja, päivityksiä, varmuuskopioita ja kehitysympäristöä.

Webhotelli

Zonerin Webhotelliin liittyviä ohjeita mm. tietokantaan, sähköpostiin ja sivuston hallintaan.

WordPress

Perusvinkkejä WordPressin käyttöön ja asennukseen. Myös edistyneempiä WordPress-ohjeita.

Jälleenmyyjät

Tietoa kuinka onnistuu mm. Asiakkaan webhotellin muokkaus ja lisädomainin liittäminen.

Virtuaalipalvelin

Ohjeita palvelimen asentamiseen, varmuuskopiointiin ja kloonaamiseen.

Kotisivukone

Ohjeina löytyvät mm. SSL-salauksen, Paytrailin ja kotisivueditorin käyttöönottoa.

Selaimet

Selaimiin liittyviä ohjeita mm. Kuinka selaimen oma välimuisti tyhjennetään.

Viimeisimmät tiedotteet

Julkaisemme tiedotteita uusista ominaisuuksista, mahdollisista häiriötilanteista ja muista asiakkaidemme kannalta tärkeistä asioista. Löydät uusimmat tiedotteet alta ja kaikki tiedotteet täältä.

  • Zonerin sivusto huoltotilassa ti 16.8. klo 7-9

    zoner.fi-sivusto on huoltotilassa tiistaina 16.8. klo 7–9 uuden sivuston julkaisun takia. Tuona aikana sivustolle ei pääse, jonka takia sivustolla oleva tukichatti ei ole käytettävissä. Asiakaspalvelumme on apunanne sähköpostin ja puhelimen välityksellä normaaliin tapaan klo 8 jälkeen. Tämä ei vaikuta asiakkaidemme palveluiden toimintaan.

    Lue koko tiedote

  • Poikkeukset asiakaspalvelun aukioloajoissa keväällä ja kesällä 2022

    Asiakaspalvelumme puhelin- ja sähköpostipalvelun poikkeukselliset aukioloajat keväällä ja alkukesästä 2022: MA 27.6. puhelinpalvelu suljettu, muuten asiakaspalvelu avoinna normaalisti 8-16. (chatin kautta saa nopeasti yhteyden 24/7).

    Lue koko tiedote

  • 24/7 Asiakaspalvelu

    Zonerin asiakaspalvelu on jatkossa tavoitettavissa vuorokauden ympäri sivustoltamme löytyvän chatin kautta. Olemme jo pitkään halunneet olla asiakkaidemme tukena yhä laajemmin aukioloajoin, joten olemme tästä todella innoissamme.

    Lue koko tiedote

  • Laskutuslisä paperilaskuihin 1.9.2021

    Haluamme säästää luontoa ja vähentää paperilaskujen määrää, minkä takia kannustamme ihmisiä siirtymään sähköiseen laskutukseen. Paperilaskusta peritään 1.9.2021 alkaen viiden euron laskutuslisä (+5€).

    Lue koko tiedote